Dansbandskamp i dubbel mening!

 Det märks att konkurensen hårdnar i dansbandskampen. Flera namnkunniga nya band, som borde höja kvaliten ett snäpp, så hög förväntan hade vi inför kvällens kamp!
 Face-84 har vi haft nöjet att dansa till i Göteborg. Ungt band med ungdomlig prägel, men dansant? Nja. Kampen bland nykomlingarna stod nog mellan Jannez och Martinez. Båda mycket bra, där i mitt tycke, Jannez imponerade mest på mig åtminstone. Att Scotts befinner sig på toppen är inte att undra över. Larz-Kristerz gjorde en av sina bästa kvällar, men Jannez gav ett stabilare intryck, tycker jag. Tja, delade åsikter givetvis, vad tycker du?   Kommentera!
 Morgondagens låtar ligger klara för oss BUGG'sare. En samling av topplåtar, tycker vi. Välkommen imorgon till Syltoppen på vår Motionsdans, och testa vårt låtval. Samtidigt får du ta en kamp med din kondition, en nog så viktig kamp. Väl mött imorgon kväll!                                                                                                                           BUGG'z / Arne.

Kommentarer
Postat av: Tommy Englund

jag får nog ha en egen kamp med torpeden.Fast jag tycker nog att dom som var bäst i gick vidare i dansbandskampen,dom är nog svårslagna.

2008-11-23 @ 09:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0