Å jag som inte skulle...

Äsch! Jag lovade mig själv att jag inte skulle kolla nån mer såpa på tv'n! Men en varm macka vid burken fick mig på fall!
 Å riktigt trevligt var det ju! Morgan gav en cha-cha som charmade till min förstaplats. Programmets starke man, Magnus, trodde jag skulle bli årets clown, men ack så fel jag fick. En kille med grace trots en jätte i muskelpaket, ytterligare en favorit! Magdalena Graaf imponerade, så även Idol Laila. Blir nog kul att följa Let's Dance, trots jag lovade mej....
 Vad tycker du? Kommentera min åsikt, du tycker nog annorlunda!
                                                                                                                                                        BUGG's / Arne


Kommentarer
Postat av: Tommy Englund

Ja min favorit var nog muskelMagnus Och Bagge Var bra hon åxå men Morgan hade nog roligast

2009-01-09 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0