Hillringsbergsparken, Midsommardagen 2009

En trevlig kväll blev det, lite kallt i luften men uppehåll!
HOLIDAYS stod för dansbands-musiken, och SNAKEBITES spelade rock-a-billy.
På parkeringen var det som vanligt fullt ös, med folk av alla kulturer.
Tyvärr var det inte så mycket folk när HOLIDAYS spelade sin första del av kvällen.
När SNAKEBITES spelade kom många av parkeringsfolket in och rockade loss.
Härlig musik att lyssna till, tycker jag o Arne, men tyvärr inte dansvänligt för oss...
Jag låter lite foton berätta lite mer:


            Vi började med en kaffeslurk när vi kom fram förståss...


                         HOLIDAYS, spelade bra dansmusik...

          
Lena o Karlsten       Veronica o Tommy

         
Ann-Louise o Kallin       Arne o Lotta

 
     Mycket blandade fordon på parkeringen...


                                                   Pause igen...

  
                ...som Karlsten gillade förståss!


                                    Mörkret sänker sej över parken...

                                       
Nämen ojdå, vad trivsamt jag fick det då i en hast...  

             
  SNAKEBITES, lockade in parkerings-folket


                             Sofia o Johan rockar loss!!

Vad gjorde Ni andra då? Skicka gärna in någon kommentar och berätta,
eller kanske något foto till vår mail, som vi sen kan lägga ut på bloggen.
                                        [email protected]

Gör gärna ett besök på min egen "hemmablogg",  Hjärtefröjd,
eller på min Får-Jag-Lov blogg.  (klicka på länken)

                               Ha en fortsatt Trevlig Sommar!!       KRAM/  BUGG's Ulla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0