Söndag med BUGG's!

 Söndag innebär dans hos BUGG's! En företeelse som blivit en tradition för flera av oss vid det här laget, och fler hoppas vi det blir för oxå!
 Då jag själv började danskurs för nu 15 år sedan, hos Brors Danskurser, var det söndag som gällde även då. Knepig dag att dansa på, tyckte jag då. Nu är det helt tvärtom, i mitt tycke. Söndag är lika med dans!
 Men det blir väl så efter dessa år. Givetvis har det varit uppehåll under somrarna, och under ca två år då jag reorganiserade tillvaron. Men annars har det varit dans på söndag, som gäller. Nå´t annan vore ovant.
 Nu efter dryga 5 år med BUGG's har traditionen hållit i sig. Söndag eftermiddag packar vi, å far iväg på dans. Vi tror att fler känner så, och vi tror ännu fler skall få denna känsla. Av korten att döma från söndagens buggkurs ser det så ut i alla fall! Vad tycker du om dans på söndag? Skriv en kommentar och ge oss dina tankar om detta!
  Vi bifogar några bilder på, tillsynes, nöjda söndagdansare hos BUGG's.

                
               Höstens omgång för bugg 1:an blev en fullträff, golvet fullt med dansare.


                     

                     

                     


                
   Victoria och Caroline är två av bugg 3:ans deltagare. Uppenbart nöjda med söndagsdans.


                     

                           

                
       Cia och Jan testar en av de mer avancerade buggturerna, men fixar detta med MVG.

                Motionsdansen hos oss har vart välbesökt under höstens första danser.

                                   

                
                     Lena och Inge är två av flera flitiga deltagare på Motionsdansen.

 Jag tror samtliga av dansarna ser fram mot nästa söndags kurs och motion hos BUGG's,
 å Välkomna åter är Ni allesammans!      BUGG's / Arne


Kommentarer
Postat av: vicki

Självklart är söndagarna lika med dans! Är alltid lika roligt uppe på Syltoppen med alla dessa goa o glada människor =)Veckans höjdpunkt!

Jag vill ännu en gång tacka alla er dansvana grabbar som har tålamod när turerna inte sitter som de ska, ni är guld värda nu när man är "lärling".

2009-09-29 @ 10:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0