Lite å fundera på innan helgen!

 Vi tyckte givetvis att ni skulle få något att fundera på innan helgens dans åxå! Bland alla fina bilder på Er, några finns ju redan på bloggen, hittade vi ett vackert flygande hår i dansen igen. Då undrar vi förstås om Ni kan lista ut vems detta fartfyllda hår tillhör?
 För att klura till det lite extra har jag bytt färg på jumpern, hade vart för enkelt annars , vet ni!

                        

       Vi önskar lycka till med Ert gissande, och hoppas Ni skickar in förslaget med en kommentar!

                         ---------------------------------------------------------------------------------

 Samtidigt vill vi upplysa om att det finns några platser kvar till fredagens Dansafton på Syltoppen! Dryga fyrtiotalet anmälda till dags dato, men några fler har vi givetvis plats för! Skicka din anmälan via BUGG'sMs eller ring samma nummer! 

 Trivseltimme från kl. 19.00 med eget knyte och sedan dans från 20.00 fram till midnatt är planerat! Välkomna!

                                                                                                          Hälsningar BUGG's / Ulla å Arne


Kommentarer
Postat av: Roger

Ja grÔnner på att dä kan va mi käring:-)

2010-10-27 @ 16:44:38
Postat av: Roger

Eh jag menar min fru.

2010-10-27 @ 16:48:05
Postat av: Carin

Ja jag gissar nog också på syster yster :)

2010-10-27 @ 17:43:12
Postat av: Tommy Englund

Inte en susning,men det snurrar bra tror jag.Ha de gött

2010-10-27 @ 19:07:13
Postat av: Anonym

Det är klart att det är Maria, som headbangar.

Mvh Jan K

2010-10-28 @ 06:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0