Aktivitetsplan 106


Kommentarer
Postat av: Björn Ove

Hejsan! Läste Berts krönika men håller inte riktigt med, att åldern är hög vet vi ju men tänk vad många yngre det är som försöker sig på fast de inte kan. Tror vi måste arbeta hårdare med att fånga upp dem men vet inte hur, jag försöker locka så gott jag kan iallafall :)Ett sätt att locka tror jag är folkparkerna men svårigheten är ju att locka med icke kända band om entrepriserna ska vara rätt, annars får de etablerade sänka sina gager till hobbynivå tyvärr! Dansaftonen ser vi fram emot som vanligt men först och främst danskrysset som går av stapeln imorgon, hur många BUGG'sare ska med? Låter spännande med omkastat schema på bugg 4.an vad det nu kan bli :)

2011-11-06 @ 12:03:05
Postat av: buggarne

Nej Berts krönika är nog lite skruvad! Skall väl vara så åxå! Han ser förstås pengar i besöksantalet och musik-konsumenterna. Men poäng har han..

Att locka yngre dansintresserade är nog en viktig fråga att lösa. Hur skall man locka?

En annnan fråga är var? På vår ort duggar lämpliga dansgolv inte tätt! Hyror som höjs, andra arrangemang konkurerar ut dansen. Som jag funderade runt, kulturstatusen på dansen borde vara högre!

Ja frågorna är många...

2011-11-06 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0