Aktivitetsplan 120


Kommentarer
Postat av: Björn ove

Håller fullständigt med dig Arne, vart tog timmen vägen??? Jag jobbade inatt men inte såg jag till sista timmens lön inte och inte heller har jag hittat tiden under dagen :( känner mig snuvad ordentligt! Hoppas verkligen att kvällens evenemang kan få mig på bättre humör (trött nu)! :)

2012-03-25 @ 14:59:43
Postat av: Ote

Ja vart tog den vägen... fördelen är väl att arbetdagen känns kortare i möra och ljusare kvällar. Sommartid året om vore önskvärt, det är ju på vintern när det är som mörkast som vi behöver ljuset.

2012-03-25 @ 16:13:49
Postat av: Ote

Björn: jag ska nog få fart på dej ska du se, hi hi!

2012-03-25 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0