Hej i julstöket, från BUGG's!

 Full rulle på julhandeln, kan man tänka? Slitit ut magnetremsan på kontokortet än? Vid den här tiden brukar man lova sig att "Nästa jul ska vi inte ha når'a julklappar". Förmodar att nästa år vid denna tiden, irrar vi runt igen å handlar kontot tomt igen. Är det som kallas tradition, tror jag.
 Karlsten kommenterar och tvekar på om han skall gå om bugg 1:an igen! Vem ska då jag å Ulla ha att demonstrera krockar på? Han själv tycker att 1:an turer börjar sitta nu. Vi kastar ut frågan till alla kvinnliga dansare hos BUGG's: Ska Karlsten sluta med bugg 1:an? Kommentera! Vi tycker han skall fortsätta, absolut!!
 Igår hade jag en nostalgikväll. I samband med att TV4 å Let's Dance tillsammans med Karl-Petter och Jeanette var hos oss och dansade i våras, gjorde jag några minnesanteckningar, ur vår synvinkel. Igår renskrev jag dem och fick tillbaka många av de känslor som vi kände då. En spännanande händelse i BUGG's karriär! Vi får se om vi kan publicera den i bloggen, i alla fall kommer den att finnas med på Syltoppen. Vi får se.
 Några nya cd-skivor har vi skaffat och lyssnar och taktar. Flera standardlåtar men några guldkorn fanns, å dem ska vi spela till våromgångens kurs och motion!  Upplägget för våren börjar klarna, men vi ber att få återkomma om detta.
 Tackar för trevliga kommentarer, å kommentera gärna mer! Sänder en hälsning till min dansande syssling med fru i Göteborg, som nyss upptäckt bloggen. Hur är läget i Götet på dansfronten?
 Fortsätt nu ut å julshoppa, själva hugger vi in i er fina presentkorg! Bifogar bilder på några frossare å en fullärd bugg1:a!
                                                                         BUGG's / Ulla å Arne. 
 
                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0