Tomt utan kurs å Motion!

Tack för kommentarer! Trevligt med en dialog fast dansen pausar.
Kul att John och Marita vart på Rocksulans danstävling! Själv sitter jag ensam och kurerar snuva medans Ulla jobbar. 
-Var det mycket "Å-hej bugg" på tävlingen, blir min första fråga till John? En ny buggstil som vi inte talat något om i BUGG's än, men kanske dags att i korthet nämna detta i kommande Mix 1:a. En stil som jag personligen inte är så road av, men bland yngre och tävlande ökar denna. Väntar på kommentar av John å Marita!
 Ote väntar till helgens dansbandskamp och då på Kindbergs, Wahlströms och Jenny Sahlens. Det gör jag med! Kindbergs är lite av våra favoriter, hoppas att åtminstone dom kan röra om i smeten då! Hela danskulturen mår nog bra om den visar vilja till förnyelse.
 Ett skräckexempel på stagnation är Svensktoppen, där fortfarande BAO + Helen Sjöholms "Du är min man" ligger kvar på andra plats. Fin låt , men här räknar vi inte antal veckor utan antal år på listan! Säger en del om de som röstar.
 Hoppas på nya band i toppen till nästa helgs Dansbandskamp. Bra för en levande dans!    Eller?  Kommentera!

 Vår dans ligger i vila. Konstigt att inte fixa inför dansen. Blir tomt att inte fara iväg nu på eftermiddagen till Syltoppen, och få hälsa Er "Välkomna till BUGG's igen!" Men lite julklappsköp, grötätande och nyårsskumpa så är vi tillbaka igen!
   BUGG's hämtar kraft inför en vår med dans! / Arne
 

Kommentarer
Postat av: Tommy Englund

Hej på er,jag tror nog att Scotts och L-K lever lite på gammla meriter nu,men det blir nog ändring på det nästa helg.Själv väntar jag mest på att få fara till BUGG´S igen jag saknar er redan för det var ju i alla fall veckans höjdpunkt.Sköt om er allihop

2008-12-07 @ 16:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0