Uteblivet tronskifte!

 Har ni också kollat på Dansbandskampen? De' har vi. Det var ikväll som de etablerade banden skulle flytta om i toppen. Kindbergs tolkade Springsteen i "Dancing in the dark". Bra förutsättning, MEN. de blev inte så bra. Jag hade verkligen hoppats! Å så kommer Larz-Kristerz med en bra överaskning, igen! Så Kindbergs borta redan innan andra omgången! 
 Jenny Salén och Wahlströms blev andra omgångens utmanare. Wahlströms framträdande glänste inte så som deras erfarenhet borde hjälpt dem till. Det gjorde däremot Jenny Saléns, som visade upp en glädje som påverkade mig i alla fall. Scotts kan bättre, gav ett lite trött intryck. Gick nog vidare med hjälp av gamla lagrar, ELLER?
 Blir det Larz-Kristerz som står som segrare nästa helg?  Däng näven på tangentbordet å kommentera!
 Får se vilket band vi dansar till i vår hos BUGG's!                     BUGG'S / Arne

Kommentarer
Postat av: Tommy Englund

Jag håller med,Scotts verkade lite trötta.Men L-K var på hugget igen så jag tycker nog dom var båst i kväll.(dom gubbarna måste gå på nått)

2008-12-14 @ 20:53:17
Postat av: Karlsten

Hej på er allihop, god jul och gott nytt år. Vi var på dans i helgen i Grums (det var den sämsta jä... dansen jag någonsin varit på), MEN förfesten hos kallin är svårslagen. Jag tror jag ska sluta dansa? alla fall 1:ans kurs, det känns som ett avslutat kapitel i mitt liv (12 ggr får räcka). körde samtliga ettans turer i helgen, tyckte dom satt ganska bra nu.



2008-12-16 @ 22:43:48
Postat av: Tommy Englund

Hej!på er alla jag önskar er en god jul och ett gott nytt år.Vi ses på Sylltoppen.

2008-12-19 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0