Juldans i kikaren!

 Det är ju inte förrän nästa helg som vi kör vår traditionella Lussedans, men redan nu sitter Ulla och jag å spånar bland jullåtarna vi skall plocka ut till dansen. Tja sanningen att säga så pendlar vi mellan Idol på tv4 också. Lite oense är vi förstås. Ulla håller på Kevin, och jag själv håller mest på Anna, men i denna interna kamp drog jag och Anna kortaste strået. En stor röst mindre i Idolkampen i år, tycker jag. Några mer tyckande inom BUGG's? Kommentera gärna!
 Men åter till BUGG's juldans och vårt låtval. Lasse Stefanz, Flamingo och Mats Bladz finns representerade bland dansbanden, och Robert Wells, Booney M och Anki Bagger, bland de mer ovanliga artisterna. Några plattor med julmusik ytterligare väntar vi på under veckan. Men jultouch blir det kan vi lova, för i en dryg timme skall vi frottera oss i julens bästa danslåtar! Du har väl anmält dig till årets sista BUGG's dansafton?
 Julstök på gång, i BUGG's!


Kommentarer
Postat av: Tommy Englund

jag måste nog hålla med om att Anna skulle ha varit kvar,fast Kevin är ju bra.

2008-11-22 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0