Näst sista söndagsdansen hos BUGG's, för i år!

  Våra buggkurser går mot final. Nästa söndag är det sista kurskvällen, tänk vad tiden går fort när man har kul! För kul har vi haft, många skratt och mycket stoj under kvällarna. Å duktiga blir ni!
 Näst sista Motionsdansen för hösten är så dansad på söndagskvällen. Vi hade höjt tempot ett snäpp med mening, -"Ja, jag märkte det ", sa Veijo, då jag talade med honom på måndagen. För nästa söndag är det ju dagen efter Lussedansen, och orken då kan ju eventuellt vara något naggad i kanten. Bäst att bugga medans kraften finns...
 Bra bugglåtar radades upp och gänget dansade så skjortan blev fuktig, ja lite till i vissa fall. Men det märks att Motionsdansen har haft verkan, för ni var jätteduktiga på att hänga i!
 Som sagt Lussedans på Lördag och några platser kvar. Passa på att anmäl er via sms:et som vi skickade ut idag!
 Några bilder på söndagens dansare:
     

Kommentarer
Postat av: Tommy Englund

Ja,helt sanslöst roligt har jag haft.Nu blir det lite grådassiga Söndagar igen,men efter regn kommer ju sol sägs det så jag hoppas det blir sol i vår igen.Var rädd om er.

2008-11-24 @ 21:02:01
Postat av: Lisbeth Karlsson

Hur ska man klara jul-och nyårshelgen utan Buggs? Så klart att fantastiska Ulla och Arne behöver ledigt för att rå om varandra. Men, så roligt som Bugg,s söndagar är, hur ska man klara sig utan? Och nu när man kommer in i en period då man VERKLIGEN behöver få fart på "dököttet". Ser fram nu fram emot kvällens dans med julmusik i mycket trevligt sällskap. Denna kväll får bli en karamell att suga på till det blir nytt år och nya söndagar med Bugg's. Då ni, får det bli kurs också för mig, och inte bara motion, alltså DUBBELT SÅ KUL! Önskar er alla, och speciellt Ulla och Arne en riktigt god jul och ett gott nytt år!

2008-11-29 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0