En trevlig kväll i Fagerås

Ja, Arne och jag stack iväg en sväng till Fagerås, för att
delta i deras motionsdans.
På vägen dit blev vi omkörda av ytterligare BUGG'sare...
Vi hann iallafall!
40-talet motionsdansare var i denna fina bygdegård,
för att dansa och motionera. Både fox och bugg stod på menyn.
Före motionsdansen hade de haft foxtrotkurs,
sk "dirty-fox". Där man liksom står stilla på stället,
och ormlikt skruvar sej ner och sen upp igen.
Detta fick vi se prov på, och några BUGG's-tjejer
utövade också detta.
Okej att titta på, men inget för mej, om jag ska vara ärlig.
Men smaken är som baken, delad.

Gemensam kaffepause då bord och stolar ställdes fram,
och mycket gôtt fanns på kaffebordet, och man "betalade
 vad man tyckte det var värt", som han sa "Micke".
Efter fikan diskade var o en sin kôpp.
Något för oss att ta efter kanske?...

                             En trevlig kväll med nya bekantskaper!
                        TACK för oss, säjer vi, och på återseende!


                           Karlsten och Ann-Louise buggar på!


                                     Ann-Louise får sej lite luft efter det...

                                             Må väl våra Bloggläsare!  /Ulla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan förstå att Ann-Loise behöver hämta luft efter att ha dansat med herr Karlsten.

Ska bli intressant och se om han har med "neste" till Syltoppen

mvh Fotbollskungen

2009-08-19 @ 11:03:58
Postat av: karlsten

Jaha du fotbollskungen, tjejerna du dansade med, vart ä dom. Ligger dom kvar inne på golvet. En dirty fox med fotbollskungen tror jag är betydligt svettigare än en liten bugg med lilla mig.

Buggsten

2009-08-26 @ 14:48:03
Postat av: karlsten

jaha du fotbollskungen, vart ä tjejerna du dansade med då, ligger dom kvar inne på golvet kanske. Tror nog att en dirty fox är betydligt svettigare med dig än en liten bugg med mig.

2009-08-26 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0