En komplett söndag!

 En söndagkväll fylld med dans bjöds på Syltoppen! Första kursdelen, vår bugg 2+, repeterar vi buggens första turer. Tidigare kursdeltagare hos BUGG's blandas med lika många premiärbuggare, och blir tillsammans ett stort gäng som verkligen dansar av hjärtans lust! Buggturer som är kända för några och okända för andra,  testas och dansas å vips så sitter dom! Mycket att ventilera under fikapausen, precis så skall vi ha det!
 På DansMix 1 är det ett större överskott på tjejer än vanligt, men så passande då att träna Dubbelbugg och Linedance. I Dubbelbuggen blir kända turer dubbelt så svåra när två tjejer skall hanteras. Men killarna kämpar på och fixar detta galant, verkligen! Linedancen är imponerande! På det, förhållandevis, lilla golvet samsas 45 st och dansar Linedance! Dessutom gör ni det bra också. Skitbra!, utbrast jag i söndags, å det prutar jag inte ett öre på!
 -"Har du nå't tomt log-golv till sommaren Åke? För då kommer vi! "
 Till Motionsdansen kommer fler å fler. Lite trångt, javisst. Varmt, jodå! Mysigt, mycket!! Själv märker jag inte förrän sista tonen klingat ut, vad trött jag är. Det är så när det är kul. Till Er alla, Tack för en trevlig komplett söndag!
 BUGG's / Arne.

   

  

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0