Körutslagning igen!

 Har kollat på körslaget ni åxå? Det har vi i alla fall. Ett jämt startfällt där Team Wells och Team Nanne hade svängiga låtar, två favoriter. Team Hannas Queen låt var ett stark kort och Team Eriks finstämda låt var bra, men inte i min smak ändå.
 En besvikelse var Team Magnus, som i mina öron lät falsk, förkylning i gänget slängde Magnus in som en brasklapp före sången, kan va' så. Team la Gaylia fick enligt mitt tycke kören att låta som en kör, min favorit. Å vips var hon utröstad ! Mina tips har inte slagit förut i Dansbandskampen heller, så varför nu? Vad tycker du, är din favorit kvar?
 I övrigt Tackar vi för alla trevliga Nyårshälsningar som kommit in på skilda sätt! Kul att vi har bloggläsare även utanför vårt dansgäng! Välkomna att läsa om BUGG's äventyr, kansk vi kan locka till deltagande inom kort?
 En fortsatt trevlig helg på Er alla!
                                                                                             BUGG's / Arne

Kommentarer
Postat av: Tommy Englund

Hej på er. Jag håller med, Magnus lag var kasst.Mina favoriter var Nanne och Hanna, men Lagejlia skulle ha varit kvar även hon.Det hade varit mer rätt om Erik hade fått respass med sitt lag.

2009-01-03 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0