Aktivitetsplan 17:e Januari 2010

Aktivitetsplan 56

                   

                    

Kommentarer
Postat av: Ote & Inge

Hej hopp! Tur att danstränigen kommer i gång igen så att man blir av med alla bilringar som julen har gett oss. För den som vill prova Linedance så börjar det en kurs på vikenborg kl 18,00-19,30 på Tisdag 19 januari. Väl mött på parketten.

2010-01-17 @ 13:52:26
Postat av: eg

Hej!



Jag bara undrar utifall du skulle kunna mejla din mejladress till mig? Jag har precis kollat in din blogg och har ett superroligt tips som jag tror skulle vara mycket intressant för dig och dina läsare. Tack!

2010-01-18 @ 22:01:29
URL: http://www.dansamedhjartat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0